رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان چرکچی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان را به خانواده آن مرحومه و مردم شهیدپرور همدان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان، تصریح کرد: این اسوه صبر و استقامت که رنج دوری فرزندان نورسته و جوان خود را با اخلاص و توکل به ائمه اطهار (ع) التیام داد و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت را پاس داشت، بی‌شک رضایت خداوند را توشه پربار آخرت خود ساخته است.

متن پیام تسلیت رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت ام‌الشهدا حاجیه خانم سیده فاطمه‌بیگم آقاحسینی مادر بزرگوار شهیدان صادق، مهدی، طیبه و منصوره چرکچی از شهدای بمباران موشکی ناجوانمردانه روز قدس سال ۱۳۶۱ همدان، موجب تألم خاطر شد.
این اسوه صبر و استقامت که رنج دوری فرزندان نورسته و جوان خود را با اخلاص و توکل به ائمه اطهار(ع) التیام داد و عظمت فرهنگ ایثار و شهادت را پاس داشت، بی‌شک رضایت خداوند را توشه پربار آخرت خود ساخته است.
اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان همدان، از درگاه خداوند برای این مادر فداکار، رحمت الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامت مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1401052921022
  • خبرنگار :