نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قضاوت بر نیروهای مسلح به عنوان امنیت سازان کشور باید متفاوت باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قضاوت بر نیروهای مسلح به عنوان امنیت سازان کشور باید متفاوت باشد چرا که اگر به صورت عادی باشد آسیب به سایر مردم می‌رساند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز شنبه  ۲۹ مرداد در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: جایگاه نیروهای مسلح در امنیت کشور و سرنوشت دیگران با این جایگاه غیرقابل انکار است.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح برای حفظ سلامت این نیروها، تصریح کرد: قضاوت عادلانه باید برای هر شهروندی اعمال شود اما قضاوت بر نیروهای مسلح به عنوان امنیت سازان کشور باید متفاوت باشد چرا که اگر به صورت عادی باشد آسیب به سایر مردم می رساند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی از همان ابتدا قانونمند تربیت می‌شوند و در میدان عمل هستند به همین علت مدیریت قضایی بر این نیروهای قانون‌مند آسان‌تر است، اظهار کرد: سلامت نیروهای مسلح سلامت امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

عبادی با بیان اینکه عناصر هر ارگان و سازمانی به میزانی که اهداف مربوطه را پیاده کنند موفقیت دارند در عین حالی که ممکن است اشتباه و لغزشی هم داشته باشند، افزود: در شرایط کنونی قوای سه گانه کشور جایگاه خود که جبهه حقیقت است را پیدا کرده است.

وی بیان کرد: امیدواریم حداکثر حسن استفاده از این فرصت شود و برنامه‌ها در قوای سه گانه کشور به گونه‌ای باشد که در راستای بازیابی حقیقت خود بر اساس قانون اساسی تأکید بیشتری داشته باشند که دستاوردهای مهمی برای نسل‌های آینده باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401052920928
  • خبرنگار :