اولویت‌دهی به انبوه‌سازان و پیمانکاران بومی در طرح نهضت ملی مسکن

استاندار سمنان از استفاده از پیمانکاران بومی در ساخت واحدهای ‌مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی 20 مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: اولویت اجرای ساخت‌ واحد های‌مسکونی در نهضت ملی مسکن، با پیمانکاران و انبوه سازان بومی‌ است ولیکن‌ در صورت نیاز از سایر پیمانکاران نیز استفاده خواهد شد.

وی به اهمیت احداث واحدهای مسکونی در مناطق روستایی پرداخت و افزود: سهمیه تعهد ساخت واحد مسکونی ویژه بنیاد مسکن، قرارگاه‌ امام‌حسن مجتبی(ع)، بسیج و ستاد اجرایی فرامین‌امام(ره) در استان با قید فوریت مشخص شود.

استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای سرعت دهی به فرآیند ثبت نام و احداث واحدهای مسکونی خبر داد و تصریح کرد: باید تلاش‌ها به گونه ای باشد تا اقدامات برای مردم به صورت ملموس قابل مشاهده باشد.

هاشمی تاکید کرد: اجرای ساخت واحدهای مسکونی در زمین‌هایی که آماده سازی های لازم و فراهم کردن خدمات اولیه صورت گرفته، با قید فوریت آغاز شود.

استاندار سمنان از مسوولان ذی‌ربط خواست: اطلاع رسانی‌ لازم‌ برای دعوت از متقاضیان واجد شرایط برای تکمیل ثبت‌نام و شروع هرچه سریعتر روند اجرایی عملیات‌ احداث واحدهای طرح‌ نهضت‌ ملی مسکن در دستور کار باشد.

وی گفت: می توان از ظرفیت سازمان‌های مردم‌ نهاد استان برای تسریع در امور مرتبط با دعوت متقاضیان واجد شرایط و عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401052014353
  • خبرنگار :