بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از دفتر ایسنای اردبیل

به مناسبت روز خبرنگار نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دفتر خبرگزاری ایسنا حضور و با خبرنگاران این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

علی نیکزاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اهل قلم به ویژه شهید محمود صارمی  و تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تقارن آن با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسن (ع) و یاران با وفایش و همچنین تبریک ۱۶ مرداد به عنوان سالروز تشکیل جهاددانشگاهی افزود: سید الشهدا (ع) در کربلا درس آزادگی، حریت و جوانمردی به جهانیان داد چرا که تا قیام قیامت مرام و اهداف امام حسین (ع) و یاران با وفایش در دنیا ساری و جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: ظالمان تصور می‌کنند با شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در واقعه کربلا اسلام و مکتب حسینی برای همیشه از صحنه روزگار حذف شد اما امروز مشاهده می‌شود که در این واقعه برای اولین بار در تاریخ خون بر شمشیر و اقلیت بر اکثریت پیروز شده است.

نیکزاد اضافه کرد: جهاددانشگاهی در سطح کشور و استان تاکنون توانسته به رسالت خود عمل کند و انتظار می رود پیش از پیش به توسعه علم و فناوری در جامعه قدم بردارد.

به گفته نایب رپیس مجلس شورای اسلامی این نهاد انقلابی  از بدو تاسیس باحضور برخی افراد توانسته است با علم و فناوری و مجاهدت در کشور در کنار دانشگاه ها به عنوان بازوی کمکی فعالیت خود را آغاز و در صدد رفع موانع علمی و فرهنگی بر آید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401051913724
  • خبرنگار :