مربی چیپس کامل مشهد:

کار کردن با جوانان در لیگ برتر فوتسال تاوان دارد

جواد رضایی گفت: بازیکنان تیم، اکثرا جوان و بومی هستند و کار کردن با جوانان در لیگ برتر تاوان دارد.

جواد رضایی پس از باخت تیمش مقابل نماینده هرمزگان در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: متاسفانه در ابتدای فصل مجموعه چیپس کامل درگیر تغییرات مداوم در کادرفنی و بازیکنان بود و تمرینات آمادگی پیش فصل را از دست دادیم. زمان لازم برای اینکه وضعیت جسمانی بازیکنان را با تمرینات بدنسازی ایده‌آل نگه داریم و به بلوغ تاکتیکی برسیم از دست رفت.

وی افزود: اشتباهات فردی زیادی در بازی‌ها رخ داده و تیم را با دریافت گل جریمه کرده‌ایم. از هفته دوم کارهای لازم در تیم را آغاز کردیم و تمام تلاش خود را کردیم تا بازیکنان را آماده بازی‌های حساس لیگ کنیم.

مربی تیم فوتسال چیپس کامل بیان کرد: ۸۰ درصد تیم چیپس کامل توسط جوانان بومی تشکیل شده و نتیجه گرفتن در لیگ کمی سخت است. کار کردن با جوانان در لیگ برتر تاوان دارد. در کل بازی مقابل نماینده هرمزگان فقط ۴ موقعیت به حریف دادیم و دو گل ساده و بچگانه دریافت کردیم. زمان مهمی را از دست دادیم و باید سخت کار کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

رضایی در خصوص آینده تیم توضیح داد: امیدمان به تعطیلات نیم فصل است تا بعد از این ۸ بازی، بتوانیم یک تیم متفاوت را راهی مسابقات کنیم. سعی می‌کنیم بدنسازی بازیکنان را تکمیل و شرایط بدنی آن‌ها را بهتر کنیم. از سهمیه‌های زیر ۲۳ سال استفاده خواهیم کرد. امیدوارم نتایج کسب شده در هفته‌های اخیر را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی گفت: تنها نگرانی کادر فنی امتیازات از دست رفته دو بازی خانگی مقابل مقاومت البرز و صنایع هرمزگان است که با اشتباهات فردی گل دریافت کردیم. چاره‌ای نیست و باید امیدمان به امتیازات بازی‌های آینده باشد.

بزوال: لیگ امسال با سال گذشته متفاوت است.

 هادی بزوال، سرمربی تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان، در خصوص این بازی اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در مشهد داریم و خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم و سه امتیاز را کسب کردیم. چیپس کامل تیمی یکدست و منظم بود و برای کادر این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص داوری گفت: داوری نکته خاصی نداشت. در یک صحنه فقط به داور اعتراض کردم و کارت گرفتم.

سرمربی تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان عنوان کرد: لیگ امسال نسبت به سال گذشته متفاوت است و تیم‌ها از نظر کیفیت و سطح فنی در لیگ امسال شرایط خوبی دارند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401051511259
  • خبرنگار :