خطیب جمعه ورامین:

تقدیر امام جمعه از امدادرسانان به سیل زدگان

خطیب جمعه ورامین با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور گفت: وظیفه داریم، به کمک عزیزان سیل‌زده بشتابیم، بحمدالله مردم استان تهران به ویژه ورامینی‌ها در یاری و امدادرسانی به سیل زده‌ها خوش درخشیدند.

خطیب جمعه ورامین از استاندار تهران ، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر ، موکب ها و گروه‌های جهادی ورامین در امدادرسانی به سیل زدگان تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین به حادثه سیل اخیر در کشور به ویژه در مناطقی مانند فیروزکوه و امامزاده داوود (ع) در استان تهران اشاره کرد و ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان سیل گفت: همه وظیفه داریم، به کمک عزیزان سیل زده بشتابیم، بحمدالله مردم استان تهران به ویژه ورامینی‌ها در یاری و امدادرسانی به سیل زده‌ها خوش درخشیدند.

امام جمعه موقت ورامین سپس به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین نهادهای انقلابی که با لحظه شناسی و اقدام به موقع توانسته زمینه ساز حضور مردم در صحنه‌های مختلف باشد، ضمن برگزاری بزرگداشت ایام الله خنثی کننده فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف نیز بوده است.

وی در ادامه به روز خبرنگار اشاره کرد و از این عزیزان به دلیل همراهی همیشگی با نهاد نماز جمعه و مراسم انقلابی تقدیر کرد و افزود:  خبرنگار به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان و انعکاس دهنده خواسته‌های به حق و منطقی مردم را منعکس می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: امروز اکثر مردم در فضای مجازی به صورت گروهی و فردی فعال هستند، لذا رسالت همه ما در فضای مجازی و رسانه‌ای تلاش در جهت حفظ سلامت آن و استفاده صحیح و کاربردی از این فضا است.

وی همچنین روز ۱۱ محرم که به روز تجلیل از اسرا و مفقودان و بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده است ، اشاره کرد و افزود: شهدا ، اسرا و مفقودین ثابت کردند ، بر پیمان خویش ثابت قدم ایستاده اند و شهدای مدافع حرم نیز با دفاع جانانه از حرم اهل بیت به استکبار جهانی درس دادند.

خطیب جمعه ورامین سالروز بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکا را نیز اشاره کرد و گفت: این جنایت تاریخی بیانگر ددمنشی و درنده خویی سردمداران رژیم آمریکا است.

وی همچنین گفت : عاشورا نقطه اوج تبلور ولایتمداری شیعیان است، لذا راه اندازی دسته جات عزاداری و هیأت‌ها در روز عاشورا یک مانور دشمن شکن است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401051410974
  • خبرنگار : 50291