فرماندار خبر داد

برخی مناطق شهرستان بویراحمد همه اموال خود را در سیل تابستانی از دست دادند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: برخی مناطق شهرستان بویراحمد در سیل تابستانی همه دار و ندار خود را از دست داده اند.

شهرام مهدوی مطلق در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد در همه مناطق خسارت های فراوانی دیده است ،بخشی از زیرساخت های کشاورزی به طور کلی نابود شده است.

وی اظهارکرد: بیشترین عشایر در شهرستان بویراحمد مستقر است که در برخی مناطق این قشر همه دار و ندار خود را از دست داده اند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور شبانه روزی استاندار خدوم و معاون عمرانی استاندار بسیار دلگرم کننده و پیش برنده بود. مدیریت بحران استانداری الحمدالله جلوتر از حرکت بحران بود.

مهدوی مطلق تصریح کرد: امکانات، نیروهای امدادی ، گروه های جهادی مردمی و بسیجی پای کارند. اکثر عشایر با کمک و همکاری جمعیت هلال احمر، امور عشایر و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امدادرسانی و خدمات رسانی شدند. خدمت رسانی با وجود کمبود امکانات و وسعت مناطق و صعب العبور بودن مناطق، بدون اغراق بی نظیر بود.

وی ادامه داد: راه‌های اصلی شهرستان بویراحمد باز هست، به محض تثبیت شرایط راه های فرعی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. چندین منطقه عشایری در بخش های لوداب و کبگیان و سپیدار هم اکنون راه‌شان بسته هست و به همراه استاندار  پیاده به قسمتی از اون مناطق رفتیم و بازدید شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: برآورد خسارت وارده هنوز مشخص نیست اما خسارت های بسیار زیاد و فراتر از آن چیزی است که در حوادث گذشته بوده است. خوشبختانه تلفات انسانی تاکنون نداشته ایم و این مهم به لطف خدا و همکاری مردم و دستورات خاص آقای استاندار در این خصوص بوده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401051007876
  • خبرنگار :