معاون عمرانی استاندار قزوین: 

جهاد دانشگاهی نهادی چابک در پاسخگویی به نیاز جامعه است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای برخاسته از انقلاب است و الگوی مشابه قبلی ندارد و معمولا مراکزی که در چهارچوب انقلاب شکل گرفته‌اند نهادی انقلابی دارای ویژگی‌ همچون چابکی و پاسخگویی سریع به نیازها هستند. 

مهدی رجحانی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص ویژگی‌های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای حاصل انقلاب ماست و الگوی مشابه قبلی ندارد و معمولا مراکزی که در چهارچوب انقلاب شکل گرفته‌اند نهادی انقلابی دارای ویژگی‌ همچون چابکی و پاسخگویی سریع به نیازها هستند. 

وی افزود: در طی ادوار مختلف خدمت‌رسانی و نتایج درخشانی در کارنامه جهاد دانشگاهی وجود داشته است و این مرکز در بسیاری از مواقع می‌تواند همکار و همراه دستگاه دولتی باشد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: از قابلیت‌های جهاد دانشگاهی در موضوعات مختلفی همچون الگوهای جدید شهری، زیست شهری، اصلاح نظام نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده استفاده‌ می‌کنیم. 

وی بیان کرد: پروژه‌های بسیاری در جهاد دانشگاهی تعریف شده است که ما از نتایج و تلاش آنان استفاده می‌کنیم و همچنین از دستاوردهای این مرکز در سطوح ملی و استانی بهره خواهیم برد. 

به گزارش ایسنا، این مسئول ادامه داد: ما وظیفه داریم به ظرفیت هر نهادی که می‌تواند برای بهبود نظام مدیریتی، ارتقای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات کشور و استان موثر باشد، توجه کنیم. 

جهاد دانشگاهی مهد دانش است 

وی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی مهد دانش است و با توجه به نامی که دارد اصلی‌ترین ماموریت این مرکز آن است که در راستای نظام دانشی و فناوری فعالیت کند زیرا توجه به اقتصاد دانش و دانش بنیان یکی از محورهای اساسی و کلیدی برای عبور از جنگ اقتصادی است. 

رجحانی در پایان گفت: با توجه به نقش بی‌بدیل و ارزشمند جهاد دانشگاهی می‌توانیم با همکاری این نهاد با رویکرد درست به خلق ثروت از دانش بپردازیم و منافع کشور را افزایش دهیم. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401050906614
  • خبرنگار : 50553