استاندار قزوین:

فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در تراز نظام جمهوری اسلامی است

استاندار قزوین گفت: جهاد دانشگاهی جزو مجموعه‌های قابل تقدیر در انجام فعالیت‌های مربوط به نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود زیرا این ارگان در فرآیند تولید دانش اثرگذار بوده و همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

محمدمهدی اعلایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همان‌طور که از نامش پیداست برای انجام فعالیت‌های جهادی علمی در سطح کشور تشکیل شده است.

وی افزود: این ارگان در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه تولیداتی که لازم است در مسیر خدمت‌رسانی به مردم با نگاه علمی اتفاق بیفتند، در حوزه تولید دانش و حوزه خدمت رسانی فعالیت‌های بسیاری انجام داده که تمام این موارد برای مردم شناخته شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: جهاد دانشگاهی جزو مجموعه‌های قابل تقدیر در انجام فعالیت‌های مربوط نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود زیرا این ارگان در فرآیند تولید دانش اثرگذار بوده و همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت جهاد دانشگاهی در استان قزوین شناخته شده است و ومورد توجه قرار دارد، اضافه کرد: مدیران ما در بسیاری از پروژه‌هایی که دراستان بناست اجرا شود جهاد دانشگاهی را به عنوان پیشگام برای مشورت دهی و انجام مطالعات اولیه پروژه‌ها انتخاب می‌کنند.

مهمترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی تولید دانش است

اعلایی خاطرنشان کرد: تاکنون یکی از مهمترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی تولید دانش و اقداماتی در راستای دانش بنیان است که در سال جاری با توجه به شعار «دانش بنیان» اقدامات جهاد دانشگاهی و ظرفیت این ارگان بیش از پیش دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعاً جهاد دانشگاهی یکی از مجموعه‌هایی است که همه افراد امید دارند تا این ارگان در حوزه گسترش فعالیت‌های دانش بنیان با قدم‌های مؤثر نقش آفرینی کند.

استاندار قزوین در پایان در خصوص تعامل خود با جهاد دانشگاهی گفت: معاون توسعه مدیریت استانداری از کادر مرکز جهاد دانشگاهی است و ما با این ارگان در سطح استانی نیز تعامل داریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۴:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401050402622
  • خبرنگار : 50553