یک فعال صنعت بیمه مطرح کرد

بازاریابان‌ بیمه باید قدرت اقناع کنندگی داشته باشند

یک فعال صنعت بیمه گفت: فروشندگان و بازاریابان‌ صنعت بیمه باید قدرت اقناع کنندگی داشته باشند.

رضا نظیفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صنعت بیمه هنوز در کشور همه‌گیر نشده است و عده ای چنین می‌پندارند هزینه در حوزه بیمه به معنای دور ریختن سرمایه خودشان است.
این مدرس دوره های فروش بیمه زندگی اضافه کرد: باید به همه سوالات و ابهامات مخاطبان پاسخ قانع کننده ای داد وگرنه ممکن است دست رد به سینه بازاریابان و فروشندگان بیمه بزنند.
نظیفی با اشاره به اینکه مشتری حق دارد نگران سرمایه خود باشد، ادامه داد: خیلی از افرادی که چنین مواضعی دارند از ساز و کار بیمه مطلع نیستند که در این شرایط اولین گام آگاه‌سازی آنها است‌. 
وی با بیان اینکه بزرگترین دشمن یک فروشنده بیمه ترس از شکست و نه شنیدن است، بیان کرد:  بیمه پشتیبان افراد است و افراد تا زمانی که دچار مشکل نشده اند جای خالی بیمه را حس نمی‌کنند.
این فعال صنعت بیمه تشریح کرد: در برخی از کشورها، افراد جامعه دارای چندین بیمه زندگی هستند اما در کشور ما متاسفانه بیمه در اولویت افراد قرار ندارد.
نظیفی با بیان اینکه باید در حوزه بیمه و آگاه‌سازی در این مورد برنامه های مختلفی در کشور تدارک دیده شود، گفت: آشنا کردن مردم با انواع بیمه ها و قوانین آن یک مسئله حیاتی است که در کشور تقریبا هیچ اقدامی در این مورد انجام نشده است.
وی با بیان اینکه در صنعت بیمه ارتباط مستمر و مستقیمی بین جامعه هدف و ارائه دهندگان خدمات وجود دارد، بیان کرد: باید با آموزش به فعالان بیمه، آنها را با رفتار حرفه‌ای و مشتری‌مدارانه آشنا کرد تا بتوانند پل ارتباط با جامعه هدف را حفظ کنند.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401043020529
  • خبرنگار : 50428