شهردار یاسوج عنوان کرد

تداوم طرح آسفالت در معابر یاسوج/اختصاص ۶۰ میلیارد اعتبار برای نهضت آسفالت

شهردار یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت خیابان‌های شهر یاسوج اختصاص داده شد.

"نستهن مقدم" افزود: مناقصه طرح آسفالت معابر عمومی و اصلی و همیچنین وردی و خروجی‌های شهر یاسوج برگزار شده و به زودی پیمانکار مشخص می‌شود.

وی اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح نهضت آسفالت در معابر عمومی و ورودی‌ها و خروجی‌های شهر یاسوج را ۶۰ میلیارد تومان اعلام و اظهارکرد: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم تا پایان فصل تابستان این طرح نهضت آسفالت را به سرانجام برسانیم.

شهردار یاسوج همچنین از اجرای طرح لکه گیری در معابر شهر یاسوج خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بتوانیم بخش وسیعی از کنده کاری‌ها در سطح معابر شهر را ترمیم کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، مقدم با اشاره به مشکلات ناشی از کنده کاری‌های دستگاه‌های خدمات رسان سطح شهر بیان کرد: بیشتر مشکلات در شهر به دلیل حفاری‌های دستگاه‌های خدمات رسان و بویژه شرکت آب و فاضلاب است که باید هر چه سریعتر نسبت به اصلاح و تعمیر شبکه اقدام تا بعد از لکه گیری دوباره دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401042517052
  • خبرنگار :