مدیرکل زندان‌های لرستان:

خانواده معظم شهدا و ایثارگران ولی‌نعمت جامعه هستند

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: خود را متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آن‌ها را ولی‌نعمت جامعه می‌دانم.

عبدالمجید کشوری در دیدار با حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، با تبریک دهه امامت و ولایت و میلاد باسعادت امام هادی (ع) با اشاره به اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در زندان‌های لرستان اظهار کرد: خود را متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آن‌ها را ولی‌نعمت جامعه می‌دانم، تکریم و احترام به خانواده شهدا و حفظ ارزش‌های شهدا را وظیفه شرعی و اخلاقی میدانیم.

وی تصریح کرد: اگر با دید باز و نگرش عمیق‌تری به زندان و زندانبانی بنگریم می‌بایست تبدیل شدن زندان‌ها به دانشگاه که از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (رضوان‌الله) و بنای اصلاح و تربیت زندان‌هاست و به‌تبع آن جمله مقام معظم رهبری (حفظه الله) تبدیل شدن زندان‌ها به آموزشگاه نیکی‌ها که زندانبانی اسلامی در جمهوری اسلامی ایران را از سایر نظام‌های حقوقی دنیا حتی در دیگر کشورهای اسلامی متمایز کرده است را مدنظر قرار دهیم و با توجه به اهمیت موضوع می‌طلبد مسئولین استان نگاه ویژه‌تری به مقوله اقدامات سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان داشته باشند.

عضو شورای قضایی لرستان خاطرنشان کرد: در مدتی که افتخار خدمت به مردم خوب و نجیب لرستان را داشته‌ام سعی بر جبران عقب‌افتادگی‌ها همانند سایر عقب‌افتادگی‌هایی که در استان که وجود داشته است را داشته‌ام. با تمکین به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک مؤمنانه، مساوات و همچنین ارتباط عمیق با خانواده زندانیان، ارتقاء بهداشت و درمان، ارفاقات قانونی، کیفیت غذای زندانیان، اشتغال زندانیان و... تلاش مضاعف همکاران خود در جهت رضایتمندی جامعه هدف را شاهد بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز با اشاره به فعالیت‌های تأثیرگذار در زندان‌های لرستان، اظهار کرد: کار در زندان بسیار سخت و مشکل است اما به عینه و به‌وفور با افرادی در سطح جامعه مواجه می‌شویم که با رویکرد اصلاح و تربیت زندان، اصلاح و شرافتمندانه به جامعه بازگشتند که این نشانه فعالیت گسترده و هدفمند اقدامات تربیتی درون زندان‌هاست.

وی از اقدامات اداره‌کل زندان‌ها در رفع مشکلات کارکنان ایثارگر شاغل در زندان‌ها تشکر و ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ تیر ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401042516601
  • خبرنگار : 50175