فرامرز خوشاب به ایسنا گفت: در استان خوزستان از حوزههای مختلف گردشگری تاریخی، گردشگری ادبی، گردشگری طبیعی و... غفلت شده است و این مساله منجر به عدم توسعه مطلوب در حوزه گردشگری در این استان شده است.
وی با اشاره به تعیین شعار برندسازی برای اولین بار توسط انجمن دوستداران میراث فرهنگی خوزستان توضیح داد: برای اینکه برندینگ استان خوزستان فقط به گردوخاک و گرما معرفی نشود میراث فرهنگی استان خوزستان برنامههای خوبی را شروع کرده که میتواند نتایج مطلوبی ایجاد کند .
خوشاب با تاکید بر اینکه تمرکز بر توسعه پایدار باید مداوم باشد و در اولولیت مسوولان مربوطه قرار بگیرد تصریح کرد: یکی از معضلات مهم استان خوزستان تفاوت آن در توسعه و استفاده از ظرفیتهای موجود در مقایسه با سایر استانهای کشور است. بدین معنا که عمده تمرکز آن بر منابع محدود و تمام شدنی مثل نفت، گاز و... است.
وی سپس خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر یک تعریف رویداد از قبل مشخص شده برای معرفی جاذبههای گردشگری در زمینههای مختلف و نیز تعیین وضعیت حقیقی آن میتواند مشکلات اساسی استان خوزستان همانند بیکاری را سامان بخشد و در توسعه اقتصادی موثر واقع شود.
انتهای پیام