جدیدترین محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز رونمایی شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از معرفی جدیدترین محصولات فناورانه این دانشگاه در نخستین نمایشگاه تولید ایرانی و دانش بنیان خبر داد.

مهتاب معمارپور چهارشنبه ۸ تیر با اشاره به برگزاری، نخستین نمایشگاه تولید ایرانی و دانش بنیان در شیراز، به خبرنگاران گفت: ۳۵ شرکت دانش بنیان برگزیده زیرمجموعه مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نمایشگاه حضور داشتند.

او بیان کرد: محصولات این شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، شامل تجهیزات تشخیصی و درمانی، مواد مصرفی پزشکی، نرم افزارهای پزشکی، برنامه‌های کاربردی و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی بر پایه مواد گیاهی بود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای انعقاد قرارداد همکاری‌های مشترک در راستای تجاری سازی و فروش محصولات و همچنین ارائه خدمات شرکت‌های دانش بنیان این دانشگاه به سایر شرکت‌ها و مراکز برون دانشگاهی دانست.

مهتاب پور ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه، یک غرفه نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه قطب کلان منطقه پنج کشوری، به دانشگاه علوم پزشکی جهرم اختصاص و ارائه محصولات این مرکز دانشگاهی در این حوزه اختصاص یافت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401040805777
  • خبرنگار :