تاکید رئیس سازمان زندان‌ها بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها تاکید کرد.

دکتر محمدی در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های هیات اندیشه‌ورز که با حضور روسای زندان‌های سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در زندان‌ها و اقدامات در خصوص جذب تسهیلات بانکی برای کارآفرینان و نیز نظارت بر حسن انجام کارها و هزینه کرد تسهیلات در توسعه اشتغال زندانیان و نقش روسای زندان‌ها در پیشبرد برنامه‌های اصلاحی و تربیتی تأکید کرد.

وی گفت: روسای زندان مهمترین مقام مسئول در اجرای برنامه‌های ابلاغی و مجری خط مشی‌های ترسیم شده سازمانی هستند.

پس از پایان نشست تخصصی اندیشه‌ورز عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان در جمع معاونین و روسای زندان‌های لرستان بر اهمیت این نشست اشاره و از ابتکار دکتر محمدی به خاطر برگزاری اینگونه نشست‌ها تشکر کرد.

وی گفت: تصمیمات سازمانی پس از ابلاغ از جانب ریاست سازمان زندان‌ها باید با تمام توان و استفاده از  ظرفیت‌ها موجود در زندان‌ها اجرایی شود.

کشوری اظهار کرد: فلسفه کاری زندانبانی اصلاح و تربیت است که تمام تلاش‌ها باید به صورت‌ هدفمند در راستای تحقق این شعار صورت گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مورد دیگری که مورد تاکید ریاست سازمان زندان‌هاست؛ ابزار اجرای تصمیمات است و تسلط به شرح وظایف سازمانی و آئین نامه اجرایی سازمان که مکرر در جلسات شورای اداری استان و دستورالعمل هشتاد ماده‌ای به آن اشاره شده است مورد تاکید ما نیز است.

عضو شورای قضایی استان با اشاره بر اهمیت هفته قوه قضائیه گفت: این هفته فرصتی مناسب و شایسته است که در مسیر اعتلا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران وفادار و صدیق امام خمینی(ره) گام برداریم و خدمات ارزشمندی که در زندان‌ها صورت گرفته را برای آحاد مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ تیر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401040100881
  • خبرنگار : 50176