راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی زنجان

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تخلفات حوزه آرد و نان و ثبت شکایت مردمی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان استان، سامانه ارتباطات مردمی به صورت تلفن گویا و پیامک راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: شهروندان زنجانی می‌توانند برای ارتباط با تلفن گویا با شماره ۳۳۴۵۳۷۴۰ و برای ارسال پیامک با شماره ۳۰۰۰۲۴۱۰۱۴ تماس بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه حوزه عمل و محیط‌های پیرامونی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، تامین و ذخیره‌سازی گندم، تامین کالاهای اساسی (آرد، نان، برنج و شکر) و نظارت بر فعالیت سلیوها و کارخانجات آردسازی است، اعلام کرد: از همه شهروندان استان زنجان انتظار داریم موارد اعلامی خود را از طریق سامانه گویای تلفنی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی کنند و به موارد ارسالی طبق دستورالعمل، رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401033121618
  • خبرنگار :