نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها با گفتمان‌سازی ترویج شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید با گفتمان‌سازی رواج پیدا کند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شأن دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با حضور حجت‌الاسلام مهدی  بیانی، دبیر کارگروه زیست عفیفانه شورای فرهنگ عمومی کشور در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: از سالیان پیش تعدادی از دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مشخص شدند که بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را انجام دهند که اگر به وظایف خود در طول این سال‌ها توجه می‌کردند امروز مشکلات کمتر بود.

وی افزود: برای ترویج بهتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه لازم است کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و برای این امر مصوباتی را داشته و اجرایی شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها باید به گفتمان تبدیل شود و حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد زیرا دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

شاهرخی افزود: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید با گفتمان‌سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی و انجمن‌های اسلامی و نهاد نمایندگی ولی ‌در دانشگاه‌ها به این امر مهم توجه ویژه کنند.

وی اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شأن دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند که برای تحقق این مهم باید کار فرهنگی انجام داد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401032920648
  • خبرنگار : 50176