قتل مادر به دست پسر ناخلف در قرچک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری فردی خبر داد که دستانش به خون مادر آغشته شد و او را به خاطر اختلافات خانوادگی به قتل رساند.

یدالله طهماسیان ظهر پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر فوت خانمی ۶۵ ساله در شهرستان قرچک ، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: با توجه به حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که متوفی از ناحیه سر دچار خونریزی شده ، لذا در تحقیقات میدانی این پلیس اهالی محل عنوان نمودند که در منزل متوفی صدای درگیری شنیده اند ، به همین دلیل اولیای دم شناسایی و سه دختر متوفی در پلیس آگاهی حاضر و بیان داشتند که مادرمان در منزل تنها زندگی می کرده ، اما یک برادر هم داریم که به بهانه های مختلف با مادرمان درگیر می شد و از او طلب پول می کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: با اخذ دستور قضایی و عدم مراجعت فرزند پسر در پلیس آگاهی و شروع تحقیقات محلی مشخص شد فرزند پسر متوفی در زمان فوت در محل حادثه حضور داشته است که وی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی شناسایی و دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ابتدا منکر حضور خود در منزل متوفی شد ، اما با توجه به مدارک و ادله موجود و بعد از چندین ساعت تحقیقات مستمر لب به اعتراف گشود و بیان نمود در روز حادثه من به منزل مادرم رفتم ، اما با مادرم درگیر شده و از من خواست که از منزل بیرون بروم ، ناخواسته با مادرم گلاویز شدم و او را به سمت عقب هل دادم که او از پشت با چارچوب درب و سپس بخاری برخورد کرد و به زمین افتاد و زمانی که دیدم نبض مادرم ضعیف است منزل را ترک کرده و متواری شدم.

طهماسیان در پایان از شهروندان خواست نسبت به بالا بردن آستانه تحمل خود اقدام و در صورت بروز مشکلات خانوادگی از طریق مراجع قانونی اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401032618457
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها