معاون استاندار اردبیل خبرداد:

پرداخت 22 میلیارد تومان برای مرغداری‌ها و دامداری‌های اردبیل

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در قالب طرح دامدار کارت 22 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای مرغداری‌ها و دامداری‌های استان اردبیل پرداخت شده است.

یاسر عبداللهی در نشست با مسئولان بانک کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: در شهرهای مختلف متقاضیان در ماه جاری با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و با ارائه مدارک و مستندات سعی کردند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون برای 220 طرح به ارزش 22 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات انجام شده تا صاحبان این واحدها بتوانند در تأمین نهاده‌های دامی و سایر مایحتاج ضروری واحدهای تولیدی خود مشکل و نارسایی نداشته باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با معرفی جهاد کشاورزی پرداخت تسهیلات کم بهره در قالب دامدار کارت به صاحبان واحدهای دامداری سنتی و صنعتی انجام می‌شود و مرغداران نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

عبداللهی با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بانک کشاورزی در همراهی برای پرداخت این تسهیلات افزود: همچنان فرآیند پرداخت تسهیلات با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند و سعی بر این است تا با تسریع در عملیات اجرایی کمترین نقص و بیشترین همراهی را در پرداخت این تسهیلات برای متقاضیان شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و عادلانه‌سازی این فرآیندها در سطح جامعه، کمک به دامداری‌ها و مرغداری‌ها برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته تا به موقع پرورش و کشتار مرغ و دام را برای تأمین نیاز بازار شاهد باشیم.

عبداللهی اضافه کرد: در شرایط کنونی در استان اردبیل آرامش خاصی را در بازار به ویژه تأمین نیازمندی‌های مردم شاهد هستیم و امیدواریم با همراهی مردم، دولت بتواند در طرح جدید هدفمندی عادلانه یارانه‌ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شعب بانک‌های کشاورزی باید در پرداخت این تسهیلات سهولت خاصی را ایجاد کرده تا به شکل مطلوب این فرآیند به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401031711935
  • خبرنگار :