قضاوت برادران حیدری در مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بیژن حیدری و پیام حیدری از داوران بین‌المللی و شناخته‌شده فوتبال کشور در آسیا، قضاوتِ مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتبال آسیا را عهده‌دار خواهند شد.

علیرضا صفی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر با بیان این‌که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتبال آسیا این دو داور شناخته‌شده قضاوت خواهند داشت، اظهار کرد: بیژن حیدری قضاوتِ مسابقات مد نظر afc را در گروه F که از تاریخ ۱۸ الی ۲۴ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود را برعهده خواهد داشت و در این گروه حضور دارد.

وی افزود: هم‌چینن پیام حیدری در گروه D این رقابت‌ها که به میزبانی کشور هند در شهر کلکته برگزار می‌شود حضور دارد و قضاوت این بازی‌ها برعهده او است.

صفی‌زاده تصریح کرد: در حالی که تنها ۱۲ ماه به برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا باقی مانده است کشور چین اعلام کرد قادر به میزبانی از این مسابقات نیست. 

سخنگوی اداره کل ورزش جوانان با بیان این‌که هنوز میزبان جدید این رقابت‌ها معرفی نشده است، اشاره کرد: کشورهای قطر و عربستان به عنوان گزینه‌های جایگزین کشور چین مطرح شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: بیژن حیدری و پیام حیدری از داوران سطح بالا و شناخته‌شده فوتبال ایران در سطح بین‌المللی هستند و از افتخارات فوتبال و ورزش استان همدان به شمار می‌روند.

استان همدان در تاریخ داوری فوتبال کشور، از جایگاه شایسته و ارزنده‌ای برخوردار است و داوران سطح بالایی از دیرباز تاکنون در استان فعالیت داشته‌اند و هم‌اکنون قریب به ۸۰ داور همدانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فوتبال مشغول به قضاوت هستند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401031610818
  • خبرنگار :