وکیل ارث و میراث

اگر به موضوع های پرونده هایی که به طور روزانه در محاکم قضایی مطرح می شوند کمی دقت کنید به راحتی می توانید متوجه این موضوع شوید که آمار پرونده های مربوط به ارث و میراث روز به روز در حال افزایش است و افراد زیادی با این پرونده ها درگیر هستند و به دنبال احقاق حقوق خود در جریان دادرسی این پرونده ها هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از لایحه، وکیل ارث و میراث از تمامی قوانین مربوط به این حوزه آشنایی دارد و می‌تواند با استفاده از آنها در مسیر احقاق حقوق موکلان خود قدم بردارد.

وکیل ارث  یکی از وکلای پایه یک دادگستری محسوب می شود که توانایی های متعددی دارد و علاوه بر داشتن دانش حقوقی دارای تجربیات بسیار زیادی در زمینه حل جریان دعاوی مختلف است و به خوبی می داند که باید از چه ادله اثباتی استفاده کند تا جریان پرونده های مختلف به خوبی پیش رود.

قانون ارث و میراث چه می گوید؟      

از آنجایی که قوانین مربوط به پرونده های ارث و میراث دارای گستردگی بسیار زیادی هستند و پیچیدگی های قانونی خاصی دارند باید توسط یک فرد متخصص و حرفه ای مانند وکیل ارث و میراث مورد بررسی قرار گیرند و در جلسات مشاوره حقوقی مفاهیم مربوط به آن ها به موکلان نیز ارائه شود.

بر اساس قانون مدنی کشور ما، موجب ارث دو امر است: نسب و سبب.  وارثین طبقه بعد وقتی ارث می‌برند که از وارثین طبقه قبل کسی نباشد. از جمله اشخاص که به موجب سبب ارث می برند هر یک از زوجین است که در حین فوت دیگری زنده باشد.

 ارث به موت حقیقی یا موت فرضی مورث تحقق پیدا می‌کند. مالکیت ورثه نسبت به ترکه متوفی مستقر نمی‌شود مگر پس از اداء حقوق و دیونی که بر ترکه میت تعلق گرفته. اگر تاریخ فوت اشخاص که از یکدیگر ارث می‌برند مجهول و تقدم و تأخر هیچیک معلوم نباشد اشخاص مزبور از یکدیگر ارث ‌نمی‌برند مگر آن که موت بسبب غرق یا هدم واقع شود که در این صورت از یکدیگر ارث می‌برند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرونده‌های مختلف و قوانین حقوقی مربوط به آنها به شما توصیه می‌کنیم که از وکیل ارث و میراث در گروه وکلای عدالت نویسان کمک بگیرید تا مشکلات پرونده های شما به صورت موفقیت‌آمیز و بدون دردسر حل شود.

بهترین وکیل ارث و میراث را از کجا پیدا کنیم؟

یکی از چالش‌های افرادی که می خواهند بهترین وکیل ارث و میراث را پیدا کنند تا جریان پرونده آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو پیش رود آن است که اصلا باید این وکیل متخصص و حرفه ای را از کجا پیدا کرد و به او اعتماد کرد؟

امروزه موسسات حقوقی مختلفی در جامعه ما مشغول فعالیت هستند که خدمات مختلفی ارائه می دهند اما نمی توان گفت که همه آنها دارای کادری مجرب و حرفه ای هستند. گروه وکلای عدالت نویسان یکی از آن دسته موسسات معروفی است که امتحان خود را در این زمینه پس داده است و دارای موفقیت های بسیار زیادی در زمینه پرونده های وصیت و ارث به خود اختصاص داده است. دلیل تمامی این موفقیت ها بهره مندی از بهترین وکلای ارث و میراث است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401031108674
  • خبرنگار : 30188

برچسب‌ها