رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته:

کرمانشاه توان میزبانی رویدادهای بزرگتری را در کاراته دارد

رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته به میزبانی خوب کرمانشاه در برگزاری دومین مرحله از کاراته وان ایران اشاره کرد و گفت: این استان توان میزبانی رویدادهای بزرگتری را در کاراته  دارد.

سعید خرمی در حاشیه سفر به کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اتمام دومین مرحله سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان ایران به میزبانی کرمانشاه، اظهارکرد: در این رقابت ها که با حضور حدود 2500 ورزشکار در دو بخش دختران و پسران برگزار شد، میزبانی خوبی از کرمانشاه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: وجود زیرساخت های مناسب و همدلی و همراهی جامعه کاراته کرمانشاه و پای کار بودن آنها باعث شد تا دومین مرحله از رقابت های لیگ کاراته وان با استاندارد خوب و قابل قبولی برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته ضمن قدردانی از مسئولین کاراته کرمانشاه در برگزاری خوب این رویداد، عنوان کرد: همکاری، نظم و برگزاری خوب مسابقات نشان داد که کرمانشاه جا برای میزبانی رقابت های بزرگتر از لیگ کاراته وان را هم دارد.

وی در ادامه به  اهمیت رقابت های لیگ کاراته وان اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها باتوجه به اینکه یکی از روش های ورود به تیم ملی است و نفرات برتر به صورت مستقیم به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا می کنند، بنابراین شاهد حضور بهترین کاراته کاها بودیم.

خرمی با بیان اینکه دومین مرحله سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان هم در سطح کیفی خوبی برگزار شد، افزود: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، از تمام شرکت کنندگان تست کرونا گرفته شد و خوشبختانه موردی از ابتلا به این بیماری را نداشتیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401022617314
  • خبرنگار : 50184