به میزبانی کرمانشاه

آغاز رقابت 2500 کاراته‌کا در کاراته "وان" ایران

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از آغاز مرحله دوم سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان ایران با حضور 2500 کاراته کا به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

سعید نصراللهی در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: دومین مرحله سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان ایران از امروز(17 اریبهشت) به میزبانی کرمانشاه آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به حضور 2500 ورزشکار دختر و پسر از سراسر ایران در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در دو بخش کاتا و کومیته باهم رقابت می کنند که در روز اول رقابت های بخش کاتا در هر چهار رده سنی برگزار می شود.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه تعداد عوامل اجرایی، سرپرستان، داوران و مربیان حاضر در این رقابت ها را هم بیش از هزار نفر اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه کاراته کاهای رده های سنی پایه به همراه خانواده هایشان آمده اند، برآورد می کنیم حدود هشت هزار نفر میهمان کرمانشاه شده باشند.

وی رقابت های کاراته وان کرمانشاه را دارای رنکینگ کشوری خواند و گفت: ورزشکارانی که در این رقابت ها مقام بیاورند، دارای رنکینگ کشوری خواهند شد.

نصراللهی در ادامه اعلام کرد: از کرمانشاه هم حدود 500 کاراته کا در هر چهار رده سنی در این رقابت ها شرکت کرده اند که امیدواریم زمینه ای برای انتخاب و دیده شدن این استعدادها در سطح کشوری باشد و بتوانیم در رده های پایه هم در تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401021710197
  • خبرنگار : 50184