اعزام ۱۵۰ نفر از نهاوند به منطقه عملیاتی بازی دراز

فرمانده سپاه نهاوند از اعزام ۱۵۰ نفر از شهروندان نهاوندی به اردوی راهیان نور غرب کشور برای بازدید از منطقه عملیاتی بازی دراز همزمان با سال‌روز عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام در این منطقه خبر داد.

سرهنگ علی مختاری، روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت در مراسم بدرقه بسیجیان اعزامی به این اردوی راهیان نور، اظهار کرد: امروز تعداد ۱۵۰ نفر از مردم شهرستان نهاوند به اردوی راهیان‌نور غرب کشور اعزام شدند تا در سال‌روز عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام از منطقه عملیاتی بازی دراز بازدید کنند.

وی تصریح کرد: اردوی‌های راهیان‌نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگ‌داشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه جهاد تبیین برگزار می شوند.

 مختاری افزود: آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازدید از مناطق عملیاتی و مشاهده ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم از جمله اهداف این برنامه است.

 وی در پایان گفت: این سومین کاروان راهیان‌نور در سال جاری‌ و متشکل از عموم مردم شهرستان است که به‌ مناطق عملیاتی کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند و به مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401021509376
  • خبرنگار : 50471