استعدادیابی دانش‌آموزان البرزی علاقه‌مند به ووشو

رئیس هیات ووشو استان البرز گفت: دانش آموزان در رشته ورزشی ووشو با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز استعدادیابی می شوند .

اسماعیل سایه افکن در گفت وگو با ایسنا گفت: همزمان با حضور دانش آموزان در مدارس، هیات ووشو استان البرز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان استعدادیابی از دانش آموزان مستعد در رشته ووشو را آغاز خواهد کرد.

 وی گفت: این استعدادیابی طی دو مرحله ابتدا با حضور مربیان در مدارس و سپس در باشگاه ها انجام خواهد شد.

رئیس هیات ووشو البرز اظهارکرد: این برنامه به صورت هفتگی در مدارسی که معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مشخص خواهد کرد در سالن های ورزشی تحت نظر آموزش و پرورش اجرا خواهد شد و دانش آموزانی که دارای استعداد ووشو باشند تحت نظر مربیان برتر فدارسیون آموزش ووشو را فرا خواهند گرفت .

وی افزود: تعطیلی باشگاه ها در ایام کرونا باعث شد تا بسیاری از  مربیان این رشته به شغل دیگری بروند اما در حال حاضر بیش از ۶۰ مربی بنام ووشوو در استان البرز در باشگاه‌های خصوصی این استان مشغول ارائه آموزش به علاقمندان به ووشو هستند.

 سایه افکن بیان کرد: این هیات دارای یکی از خانه‌های ووشو با تمامی تجهیزات استاندارد از جمله سکو و فرش تالو است که علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه با مراجعه به سالن ورزشی آزادگان جهت فراگرفتن این رشته ورزشی ثبت نام کنند .

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401020401647
  • خبرنگار : 50482