راه اندازی دکل‌های روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا

سیستم روشنایی زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت آستارا نصب و راه اندازی و آماده برای میزبانی و برگزاری شبانه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور شد.

وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به میزان اعتبار این پروژه، اظهار کرد: برای تجهیز سیستم روشنایی زمین چمن ورزشگاه وحدت آستارا ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مبلغ فوق بابت فونداسیون، شمع کوبی و حمل و نقل و هشت میلیارد تومان آن نیز بابت ساخت دکل، اجرا و نصب تامین اعتبار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا، کانال کشی، لوله گذاری، پایه‌گذاری فوندانسیون و جانمایی پایه ها را از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه ورزشی دانست و گفت: نصب کامل ۱۲۰ پروژکتور در مجموعه ورزشی وحدت آستارا طبق استاندارد لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور انجام و ۱۰۰۰ لوکس نوری برای این مجموعه ورزشی تعبیه شد.

خاصی پور گفت: از هفته آینده تیم فوتبال شهرداری آستارا در دیدارهای خانگی خود در زیر نور میزبان تیم های فوتبال لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) خواهد بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401012414210
  • خبرنگار :