معاون استانداری لرستان مطرح کرد:

اجرای ۲۴ پروژه توسط کمیته عمران کنگره ملی شهدای لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در کمیته عمران و یادمان‌ها ۲۴ پروژه در نظر گرفته شده که توسط بنیاد شهید نام‌گذاری شده و راه و شهرسازی آن‌ را طراحی می‌کند.

احمدرضا دالوند در جلسه ستاد کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان که امروز ۱۷ فروردین‌ماه برگزار شد با تبریک ماه مبارک رمضان و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به کمیته بحران و یادمان‌ها و کمیته محرومیت‌زدایی به‌عنوان زیرمجموعه ستاد کنگره ملی شهدای لرستان اشاره و اظهار کرد: ماهیت این کمیته از دیگر کمیته‌ها به دلیل اجرایی، زمان‌بر و هزینه‌بر بودن متفاوت است.

وی با بیان اینکه در کمیته عمران و یادمان‌ها ۲۴ پروژه در نظر گرفته شده که توسط بنیاد شهید نام‌گذاری شده و راه و شهرسازی آن‌ را طراحی می‌کند، از تکمیل ساختمان اجلاسیه کنگره خبر داد و افزود: این پروژه به‌عنوان مهمترین موضوع این کنگره با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: در کارگروه محرومیت‌زدایی قرار شد تمامی پروژه‌ها با اولویت مناطق محروم به اسم شهدای منطقه نام‌گذاری شوند.

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان نیز در این جلسه، اظهار کرد: ۲۱۷ برنامه شامل ساخت مستند، جمع‌آوری آثار شهدا، خاطرات شهدا و خانواده‌های آنها و نیز تدوین کتاب با ۷۲ میلیارد تومان در ستاد کنگره ملی بزرگداشت شهدای لرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۳:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401011709158
  • خبرنگار : 50176