واریز کمک نیکوکاران به نیازمندان از طریق اسکن کد QR ویژه ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به فراهم سازی راه های آسان پرداخت کمک به نیازمندان گفت: بارکد ویژه ای برای اهدای کمک نیکوکاران به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده است.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، درخصوص فراهم سازی راه های آسان پرداخت برای نیکوکاران اظهار کرد: امسال در جهت آسان سازی نحوه واریز کمک ها کد QR برای تهیه سفره افطار و سحر نیازمندان پیش بینی شده است.

وی افزود: نیکوکاران با اسکن این بارکد از طریق گوشی های موبایل می توانند با ورود به صفحه پرداخت کمک ها و انتخاب مبلغ مورد نظر به راحتی در طرح اطعام مهدوی، ویژه تهیه غذای گرم افطار و سحر نیازمندان مشارکت کنند.

الهی راد واریز کمک ها از طریق کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* را نیز از دیگر راه های مشارکت خیران در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان عنوان و اظهار کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ نیز برای پرداخت کمک های مردم سخاوتمند استان پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به انجام برنامه ریزی و زمینه سازی برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان افزود: طی سال گذشته نیز اجرای اطعام مهدوی برکات بسیاری را برای محرومان به همراه داشت.

این مقام مسئول با اشاره به کمک مردم نوعدوست و خیران در ماه مبارک امسال گفت: توزیع سبد معیشتی، توزیع سبد کالا برای مددجویان با اولویت نیازمندان در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های کمیته امداد استان در این ماه است.

وی اضافه کرد: از پانزدهم تا بیست و یکم ماه رمضان به نام هفته اطعام و اکرام ایتام و محسنین است که  پایگاه های ثبت نام حامیان طرح اکرام در استان پذیرای همکاری خیران است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401011507216
  • خبرنگار : 50046