سرپرست بیمارستان ولایت از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

آمادگی خدمت رسانی بیمارستان ولایت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز

سرپرست بیمارستان ولایت از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ روزانه ۱۵ بیمار از خدمات درمانی بیمارستان ولایت برخوردار می‌شوند که از این تعداد ۸ نفر از آنها و معادل ۵۰ درصد بیماران بستری در این مرکز درمانی موارد ترومایی هستند.

دکتر محمدمهدی کامیار در این خصوص اظهار کرد: فاز نخست بیمارستان ولایت در دهه مبارک فجر سال گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌بردای رسید و در آن زمان ۷۰ درصد ظرفیت این مرکز درمانی آماده خدمت‌رسانی به بیماران بود.

وی افزود: در همان زمان اعلام کردیم که روند تکمیل ساخت این بیمارستان به سرعت ادامه می‌یابد و در پایان سال ۱۴۰۰ شاهد افتتاح فاز دوم بیمارستان ولایت خواهیم بود که خوشبختانه همینگونه هم شد و اکنون این مرکز درمانی با ظرفیت کامل و ۱۰۰ درصدی در خدمت بیماران است.

سرپرست بیمارستان ولایت با بیان اینکه این مرکز درمانی اولین بیمارستان هوشمند کشور بوده که ساخته و راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه سال گذشته که افتتاح بیمارستان ولایت را داشتیم ۷۰ درصد خدمات این مرکز درمانی به‌صورت الکترونیکی و ۳۰ درصد دیگر به‌صورت کاغذی بود، اما اکنون سطح خدمات الکترونیکی این مرکز درمانی به ۹۰ درصد رسیده و موارد کاغذی هم ۱۰ درصد است و در نظر داریم که طبق وعده داده شده تا پایان بهار ۱۴۰۱ کلیه خدمات به‌صورت ۱۰۰ درصد الکترونیک ارائه شده و عدد خدمات سیستم‌ کاغذی به صفر برسد.

 کامیار گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱، به تمامی بیماران تروما در رشته‌های جراحی عروق، جراحی عمومی و جراحی اعصاب خدمات‌رسانی می‌شود و روزانه ۱۵ بیمار از خدمات درمانی برخوردار می‌شوند که از این تعداد ۸ نفر آنها و معادل ۵۰ درصد بیماران بستری در این مرکز درمانی موارد ترومایی هستند.

وی اضافه کرد: در این ایام بخش‌های اورژانس، داخلی، جراحی، تروما و کرونا به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند و تمامی نیروها طبق شیفت‌بندی انجام شده در محل خدمت خود حاضر هستند.

به گزارش وبدا،سرپرست بیمارستان ولایت با ذکر این نکته که در کنار ارائه خدمات به بیماران ترومایی، خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی هم در دستور کار است، تأکید کرد: هم‌اکنون ۲ بیمار مبتلا به کووید در بیمارستان ولایت بستری هستند که در بخشی جداگانه خدمات را دریافت می کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401010702876
  • خبرنگار :