استاندار آذربایجان‌غربی:

گازرسانی به روستاهای سخت‌گذر تکاب تسریع می‌یابد

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه نهضت گازرسانی به مناطق روستایی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باتوجه به کوهستانی، سردسیر و سخت‌گذر بودن چهار روستای دورافتاده منطقه اوریات بخش تخت سلیمان در جنوب استان، گازرسانی به این روستاها با تمهید مناسب تسریع می‌یابد.

محمدصادق معتمدیان امروز ۲۶ اسفند در جریان سفر به تکاب در جمع اهالی روستای سخت‌گذر آق اطاق اوریات بخش تخت سلیمان با اشاره به اینکه روستاهای این منطقه در بن بست قرارگرفته و با مرکز شهر فاصله زیادی دارند، افزود: از این رو باید گازرسانی به روستاهای آق اطاق، آرپاچایی، جداقیه و عربشاه اوریات در اسرع وقت انجام شود.

وی اضافه کرد: درصدد هستیم اهالی این روستاها در فصل زمستان دغدغه تامین نفت و سوخت مورد نیاز خود را نداشته باشند.

معتمدیان با بیان اینکه تلاش می کنیم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی گازرسانی شود، اظهار کرد: سردسیرتر از این مناطق وجود ندارد و گازرسانی به آنها واجب است براین اساس شرکت گاز مجوزهای لازم را با اولویت اخذ کرده تا اهالی این مناطق سخت‌گذر از گاز طبیعی بهره مند شوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تکاب از شهرهایی است که در بخش گازرسانی عقب افتادگی زیادی دارد و وضعیت مناسبی در این بخش نداریم و تلاش می کنیم این عقب ماندگی جبران شود

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400122621198
  • خبرنگار : 50136

برچسب‌ها