راه‌اندازی موکب فدائیان المهدی (عج) در شیراز

موکب فدائیان المهدی (عج) شیراز، در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های شعبانیه و به خصوص بزرگداشت نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت صاحب‌الامر والعصر، مهدی موعود(عج) در شیراز آغاز به کار کرد.

محمدرضا رجبی، مسئول موکب فدائیان المهدی(عج) شامگاه جمعه ۲۰ اسفند در مراسم آغاز فعالیت این موکب با بیان اینکه نیمه شعبان سرآغاز بهاری نو برای مسلمانان و یادآور آینده‌ای مملو با امید، طراوت، عدالت‌خواهی و... است، گفت: موکب فدائیان المهدی(عج) امسال همزمان با اعیاد شعبانیه در بلوار بعثت شیراز برپا می‌شود.

محمدرضا رجبی ادامه داد: فعالیت این موکب به مناسبت میلاد سراسر سعادت منجی عالم بشریت از روز گذشته آغاز شده و  تا ٢٧ اسفندماه همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه موکب فدائیان المهدی (عج) در این ٨ روز از ساعت ١٧ تا ٢٠ در بلوار بعثت مقابل پارک بعثت فعالیت می‌کند، عنوان کرد: فعالیت این موکب در روزهای پنجشنبه و جمعه ٢۶ و ٢٧ اسفندماه از ٩ صبح تا ساعت ٢٢ است.

مسئول موکب فدائیان المهدی(عج) شیراز ضمن دعوت از مردم شهرستان شیراز برای حضور در این موکب، اظهار کرد: برنامه‌هایی همچون پذیرایی و مراسم‌های جشن و شادی در این ایام در محل موکب برگزار خواهد شد. 

رجبی خاطرنشان کرد: این موکب به همت هیئت فدائیان المهدی(عج) شیراز، مسجد المهدی(عج) محله کوشک قوامی، پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرعلی سلطانی، کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه ثارالله(ع) برپا شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400122116158
  • خبرنگار :