آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۱۰ اسفند ماه

مدیر کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در گفت وگو با ایسنا از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی خبرداد وافزود:افرادی که قصد مسافرت دارند می توانند از طریق مراجعه به درگاه کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر خود اقدام کنند.
 وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده‌ای از ۱۰ اسفند ماه آغاز و ۵۰ درصد حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی انجام  شود.
وی گفت: این اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دلیل این است که اگر تصمیم‌هایی در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود تعهد و نارضایتی ایجاد نشود.
محمودی گفت: با وجود همه برنامه ریزی‌های انجام شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بحث سفرهای نوروزی تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است و پیش بینی لازم برای تغییرات احتمالی برنامه‌ها برای رقم زدن سفری ایمن و مطلوب برای مسافران لحاظ شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: همه تلاش ما فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز است.
محمودی  عنوان کرد: کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری تشکل‌های صنفی، کانون‌ها و شرکت‌های حمل و نقل به نوعی در مسیر خدمت حمل و نقل نوروزی قرار دارند.
وی افزود: در حال حاضر بیش از  ۶۰۰ راننده در بیش از ۳۶ شرکت حمل و نقل ساماندهی و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی به مردم هستند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در شیوه نامه‌های نوروزی امسال برش‌های استانی در نظر گرفته است.

گفت: در این شیوه نامه‌ها برای رعایت حقوق مردم و جابه جایی بین شهرهای استان به سفرهای درون استانی نگاه ویژه‌ای شده است.
محمودی هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم است و تلاش بنده و همکاران ما در جنوب کرمان همواره بر این است که با توجه به نظارت‌ها مردم برای داشتن سفری ایمن از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.
وی گفت : روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایت در اتوبوس‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند از طریق سامانه متمرکز راهداری و پلیس از طریق شماره تلفن‌هایی که اعلام می‌شود، تماس بگیرند و یا پیامک ارسال کنند و شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل هم آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌ها است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400120806667
  • خبرنگار : 50286