سرمربی تیم بسکتبال مقاومت کرمانشاه:

 در شرایط سختی به مسابقات اعزام شدیم

سرمربی تیم بسکتبال مقاومت کرمانشاه پس از کسب نتایج ضعیف تمیش در دور رفت مرحله دوم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور، به شرایط سختی که تیمش به این رقابت ها اعزام شده بود، اشاره کرد.  

بیژن ثابتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان دور رفت مرحله دوم رقابت های لیگ، اظهارکرد: این رقابت ها قرار بود  حدود 40 روز پیش برگزار شود، اما ابتلای تعدادی از بازیکنان ملوان انزلی و بعد بازیکنان خانه بسکتبال تبریز به بیماری کرونا باعث شد رقابت ها چندین هفته با تاخیر مواجه شود.

وی ادامه داد: حدود یکی دو هفته پیش هم 10 نفر از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شدند، اما اواسط هفته قبل فدراسیون اعلام کرد که اواخر هفته دور رفت رقابت ها را برگزار خواهد کرد. 

سرمربی تیم بسکتبال مقاومت کرمانشاه تصریح کرد: در این شرایط آمادگی چندانی برای حضور در لیگ نداشتیم و حتی قصد داشتیم انصراف دهیم، اما با تصمیم مدیرعامل باشگاه مقاومت برای حفظ انگیزه جوانانی که در تیم حضور داشتند، تیم را آماده کردیم و راهی مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: حدود یک ساعت قبل از شروع اولین دیدارمان به خرم آباد محل برگزاری رقابت ها رسیدیم و با همان خستگی مسیر و بدون انجام تمرینات منظم بازیکنان وارد زمین بازی شدند.

ثابتی به رقابت تیمش با تیم های خانه بسکتبال کرمانشاه، ملوان بندرانزلی، خانه بسکتبال تبریز و خانه بسکتبال خرم آباد در این مرحله از لیگ اشاره کرد و گفت: در مجموع علیرغم همه مشکلاتی که پیش روی اعزام تیم بوجود آمده بود و کمبود امکانات، در این مرحله عملکرد بهتری نسبت به مرحله اول رقابت ها داشتیم و برابر تیم خرم آباد پیروز شدیم، اما سایر بازی ها را واگذار کردیم.  

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تیم مقاومت کرمانشاه در این رقابت ها عملکرد قابل قبولی داشت و برخی از تیم های قدرتمند به سختی توانستند از سد تیم ما عبور کنند.   

سرمربی تیم مقاومت کرمانشاه با بیان اینکه تیمش برای حضور در دور برگشت رقابت ها آماده خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون، به نظر می رسد مرحله برگشت نیمه اسفند برگزار شود که تمام تلاش ما این است بتوانیم  عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام  

  • چهارشنبه/ ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400120402823
  • خبرنگار : 50184