پارک محله‌ای در منطقه حسن آباد نهاوند احداث می‌شود

شهردار نهاوند گفت: به منظور تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهر نهاوند، پارک محله‌ای در منطقه حسن آباد احداث می شود.

به گزارش ایسنا، مجید یوسفی‌نوید اظهار کرد: احداث پارک‌های محله‌ای در سطح شهر شروع شده و بعد از پارک صخره‌ای دوخواهران، پارک آسیاب در گوشه سرآسیاب، باغ بادام در شهرک شهید حیدری، عملیات اجرایی پارک محله‌ای منطقه حسن‌آباد هم شروع شده است.

وی افزود: احداث پارک‌های محله‌ای شروعی برای تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق بوده و با مساعد شدن هوا و شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر و پارک‌های محلی با سرعت بیشتری انجام می‌شود تا هرچه زودتر اهالی محل بتوانند از امکانات آن‌ها استفاده کنند.

یوسفی‌نوید عنوان کرد: شهروندان مالکان اصلی مبلمان شهری هستند و پارک‌های محلی از سرمایه‌های آن‌هاست و با نگهداری و مراقبت از وسایل پارک، فضای سبز و غیره می‌توانند شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر کمک کنند. 

شهردار نهاوند یادآوری کرد: یکی از مهمترین عوامل استفاده و استقبال از پارک‌ها علاوه بر امکانات آن‌ها می‌تواند دسترسی راحت به آن باشد که با انجام پروژه پارک‌های محله‌ای در شهر نهاوند این مسئله در نظر گرفته شده و خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شدیم.


انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400120201624
  • خبرنگار : 50471