مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه خبر داد

مشارکت ۴۵ درصدی اساتید صنعتی دزفول در پروژه‌های صنعتی

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از مشارکت ۴۵ درصدی اعضای هیات علمی این دانشگاه در پروژه‌های صنعتی خبر داد.

دکتر محمد ذاکرمشفق در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به همکاری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با صنایع دولتی و بخش خصوصی، اظهار کرد: این دانشگاه اخیرا با صنایع خارج از استان و درون استان در ارتباط بوده است؛ این صنایع عمدتاً در حوزه آب، برق و انرژی فعال هستند.

وی افزود: در این راستا همکاری زیادی با سازمان آب و برق خوزستان، شرکت توزیع برق اهواز و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سدهای دز و کرخه داشته‌ایم و با شرکت برق منطقه‌ای باختر و شرکت آب و برق منطقه‌ای خراسان رضوی نیز  همکاری داشتیم.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به استقبال اساتید از همکاری با صنایع، ادامه داد: حدود ۴۵ درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی دزفول درگیر انجام پروژه‌های ارتباط با صنعت هستند که رقم قابل توجهی است زیرا همکاری در پروژه‌های صنعتی مشکلات بسیار زیادی دارد و پرداختن به آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه مشارکت اعضای هیات علمی در ارتباط به صنعت نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی دانشگاه در همکاری با صنایع است، گفت: در سال‌های اخیر ۳۰ طرح در ارتباط با صنعت انجام شده است که برخی از آن‌ها نیز در دست اجرا هستند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400113022436
  • خبرنگار : 50300