افزایش ۶۰ درصدی پایگاه‌های بسیج شهرستان همدان

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان از افزایش ۶۰ درصدی پایگاه‌های بسیج شهرستان همدان خبر داد.

سرهنگ علی بقایی، پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه همدان، اظهار کرد: سه سال و ۲۱ روز در این رده فعالیت داشتم که فراز و فرودهایی همراه بود و من فعالیت خود در این رده را با سیل شروع کردم و با امیکرون تمام می‌کنم.

بقایی با اشاره به حواشی تغییر فرمانده سپاه ناحیه همدان، تصریح کرد: صحبت‌هایی در رابطه با این تغییرات زده شد اما سپاه مبرا از این است که فشارهای بیرونی در آن، دخالت داشته باشد و وحدت در شهرستان ما وجود دارد.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که خدمت این عزیزان بودیم و سعی کردم در طول مدت خدمتگزاری به صحبت‌هایمان پایبند باشم. مبنای ما بده و بستان نیست و هرجایی کار خیر بود خدمت مدیران و همشهریان بودیم. کسی نمی‌تواند بگوید بسیج با من با حب و بغض رفتار کرد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ما نسبتمان را با آدم‌ها و سازمان‌ها تعریف کردیم، مطرح کرد: در اغتشاشات سال ۹۸ پابه‌پای عزیزان نیروی انتظامی حضور داشتیم و بسیج در ابعاد امنیتی حرف برای گفتن دارد و ما مدیون بسیجیان هستیم.

بقایی ادامه داد: در این سه سال، دو انتخابات را با امنیت، سلامت و تبیین شاخص‌های کاندیدای اصلح گذراندیم و میدان عمل بسیج در سطح شهرستان، وسیع شده و بسیج امروز یک شبکه است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در این مدت افزایش کمی ۶۰ درصدی حوزه‌های بسیج در شهرستان را داشتیم و الان ۲۶ حوزه داریم که ۱۴ حوزه، مکان ندارد. همه کمک کردند و زمین‌ها را فراهم کردند اما لازم است اقداماتی برای ساخت آن‌ها صورت بگیرد.

سید جواد حسینی، فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان نیز در این مراسم، گفت: توکل به خدا یعنی تفویض کارها به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت که راهبرد اصلی ما برای ظهور و هدف نهادینه شده ماست، کار جهادی و تلاش و کوشش و مردم‌داری و مردم‌یاری از راهبردهای ما در سپاه و بسیج است.

حسینی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج، مجموعه عظیمی است و همه مدیران و مسئولین اگر یک هم افزایی خوبی داشته باشند، کارهای بزرگی انجام می‌شود تا بتوانیم نتایج خوبی ببینیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112821587
  • خبرنگار :