مدیرکل کمیته امداد فارس:

امسال ۱۷۶۴۰ مددجوی فارس شاغل شده‌اند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اعلام کرد که از ابتدای فرودین تا پایان دی ماه امسال، ۱۷۶۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان شاغل شدند.

محمد بذرافشان دوشنبه ۲۵ بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۴۷۰۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، گفت: با ایجاد این تعداد طرح، ۱۷۶۴۰ نفر از مددجویان استان شاغل شدند.

او یادآور شد: از تعداد طرح‌های ایجاد شده، ۶۶۱۸ طرح برای زنان و ۸۰۸۸ طرح برای مردان بوده که ۹۲۷۴ از این طرح‌ها در روستاها و ۵۴۳۲ طرح در شهرهای استان ایجاد شده است.

بذرافشان افزود: برای ایجاد این طرح‌ها ۶۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تخصیص یافته است که از این میزان، ۵۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اشتغال بانکها(تبصره ۱۶) و مابقی از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی بانک مهرایران و اشتغال روستایی بوده است.

مدیرکل امداد فارس اضافه کرد: از مجموع طرح‌های شغلی ایجاد شده ۵۲۴۲ مورد مشاغل خدماتی، ۴۲۹۱ مورد دام پروری، ۱۹۹  مورد صنایع دستی،  ۱۱۰۹ مورد حمل و نقل، ۳۳۹ مورد زنبورداری، ۶۶۱ مورد صنعتی و معدنی، ۹۶۵ مورد کشاورزی، ۴۱۹ مورد پرورش طیور،۱۳۵۴۴ مورد فرش و گلیم، ۱۱۰ مورد نیروگاه خورشیدی و ۱۷ مورد سایر مشاغل را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400112519696
  • خبرنگار :