رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان:

از توان و تخصص نیروهای جوان در کردستان بهرە خواهیم برد

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به نیروهای جوان میدان فعالیت بیشتری داده و از توان و تخصص آن‌ها بهره خواهیم گرفت.

پیمان اسکندری امروز یکشنبه (۲۴بهمن) در مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی استان کردستان، اظهار کرد: پنج محور اصلی وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق اقتدار غذایی هم سرلوحه برنامه‌های جهاد کشاورزی استان است. 

وی افزود: هرجا از توان و نظرات تشکل‌ها و تولیدکنندگان استفاده شده بازخورد و نتیجه موثری داشته است لذا این مهم هم در تصمیمات مدیران جهاد کشاورزی همواره لحاظ می‌شود. 

رییس جدید جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به نیروهای جوان میدان فعالیت بیشتری داده و از توان و تخصص آن‌ها بهره خواهیم گرفت.

اسکندری بیان کرد: در امر تولید، هر ایده‌ای که  به این بخش کمک نماید به دیده منت می‌پذیریم.

اسکندری ضمن اشاره به مسئولیت مهمی که به ایشان واگذار شده، خاطرنشان کرد: همکاری تمامی بخش‌های مختلف سازمان و بهره برداران و مراکز تحقیقاتی در راستای اقتدار و امنیت غذایی در تولید از مهمترین مواردی است که همچون گذشته سرلوحه فعالیت‌ها و در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد. 

وی با اشاره به محور فعالیت‌های تعیین شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی برای سازمان‌های متبوع اظهار کرد: کشت قراردادی، قیمت گذاری محصولات کشاورزی، امنیت غذایی، سند دار نمودن اراضی کشاورزی و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی از اهم برنامه‌های سازمان خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به این نکته که وظایف و تکالیف سازمان جهادکشاورزی مسئولیت سنگینی است، ادامە داد: تمامی امورات مربوط به تولید، توزیع و رصد و پایش محصولات  از وظایف جهاد کشاورزیست  که خود همت دو چندان را می‌طلبد.

وی با اشاره به استفاده از تجربیات تشکل‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و تولید کنندگان در امر تولید خاطرنشان کرد: هر زمان که در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری ها از نظرات مردم و تشکل‌ها استفاده کردە، موفق بوده‌ایم.

اسکندری استفاده از تجربیات بزرگان و به کارگیری جوانان را با اهمیت دانست و گفت: هر پیشنهاد یا راهکاری که بتواند به افزایش تولید، بهبود خدمات رسانی و  رضایت مردم بیانجامد را با جان و دل می‌پذیریم.

صبح امروز ۲۴ بهمن ماه طی حکمی از سوی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، از زحمات بی شائبه آقای محمد فرید سپری تقدیر و آقای پیمان اسکندری به سمت رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی منصوب شدند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400112419248
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها