مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

استقبال ۲۳۳۸ نفر از جشنواره فیلم فجر بندرعباس/علفزار و مرد بازنده گوی سبقت را ربودند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر همزمان با تهران در بندرعباس با اکران ۱۶ فیلم پایان یافت.

اسمعیل جهانگیری صبح امروز (۲۳ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این نهمین دوره از جشنواره فجر بود که در استان هرمزگان همزمان با تهران  ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در دو سالن سینما ستاره شهر و سالن سینما ستاره جنوب بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس برای علاقه‌مندان و مخاطبان به هنر سینما اکران شد که این ۱۶ فیلم هر کدام سه نوبت اکران در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر بندرعباس داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مخاطبان و علاقه‌مندان جشنواره در زمان آغاز  بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از درگاه های معرفی شده، بلیط‌های جشنواره را تهیه می کردند و بلیط فروشی از طریق چاپ بلیط کاغذی صورت نمی‌گرفت و تنها از طریق سامانه متصل به سمفا انجام می‌شد.

جهانگیری به وضعیت شیوع بیماری کرونا در زمان برگزاری جشنواره اشاره و بیان کرد: به دلیل این وضعیت و اهمیت سلامتی شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سالن های سینما با ظرفیت پنجاه درصد به اکران فیلم ها پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از همه ی دستگاه ها، انجمن های فعال هنری و فرهنگی، حوزه ی رسانه و مطبوعات و خانواده‌ی سینمای هرمزگان و... که در برگزاری مطلوب این رویداد مشارکت و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه تعداد تماشاگران در مجموع دو سالن سینما ۲۳۳۸ نفر که ۱۲۷۷ نفر سینما در ستاره شهر و ۱۰۶۱ نفر سینما در ستاره جنوب نظاره گر فیلم ها بودند، عنوان کرد: پرفروش‌ترین فیلم‌ها در بندرعباس در مجموع هر دو سینما "علف‌زار، مرد بازنده، خائن کشی و موقعیت مهدی" بودند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400112317662
  • خبرنگار :