برگزاری برنامه های دهه فجری دانشگاه آزاد با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد قم گفت: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد برای ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده بود که به خاطر ورود مجدد به شرایط قرمز کرونایی قم، این برنامه‌ها با شرایط خاص برگزار شد.

محمدصادق احمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد قم، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد برای ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده بود که به خاطر ورود مجدد به شرایط قرمز کرونایی قم، این برنامه‌ها با شرایط خاص برگزار شد.

وی افزود: اگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نسبت به قوانین و مقررات ستاد ملی کرونا بی‌تفاوت باشند قطعا نمی توانیم انتظار زیادی از بخش های دیگر داشته باشیم به همین علت دانشگاه آزاد اسلامی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در اجرای برنامه در اولویت کاری خود قرار داد.

وی با بیان اینکه فضاسازی محیطی و ارسال پیام های مرتبط در فضای مجازی دانشگاه از جمله برنامه های دانشگاه بود؛ اظهار کرد: بیان خاطرات انقلابی از سوی اساتید دانشگاه، برگزاری دو نشست تخصصی با حضور کارشناسان برجسته سیاسی و علمی و جشنواره فرهنگی ورزشی با ۷ رشته از جمله برنامه های برگزار شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد قم ادامه داد: جشن بزرگ انقلاب ویژه خانواده ها، انتشار ویژه نامه های دانشجویی، ملاقات با خانواده شهدا و تجلیل از ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی، جشنواره هنر آشپزی، برگزاری برنامه فرهنگی خوابگاه دانشجویی و جشن بزرگ یاوران انقلاب از دیگر برنامه های برگزار شده در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

احمدی افزود: تریبون آزاد دانشجویی، ۱۶ تیم کرسی آزاد اندیشی، معرفی و تجلیل از اساتید و دانشجویان نخبه در تراز انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی قم در ایام دهه فجر بود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400112116911
  • خبرنگار :