معاون استانداری کرمانشاه:

رسانه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند/ میدان نبرد مخالفان انقلاب به فضای مجازی منتقل شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر برجسته سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: می طلبد اصحاب رسانه پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در میدان جهاد تبیین ورود داشته و  به بازخوانی آرمان‌ها و اهداف اصیل انقلاب بپردازند.

حسین خوش‌اقبال در گفتگو با ایسنا، با گرامیداشت 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: میدان نبرد معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی امروز به فضای مجازی منتقل شده و با هجمه‌ای سنگین در پی ناتوان نشان دادن نظام اسلامی و تیره سازی آینده انقلاب هستند.

وی ادامه داد: در این میدان، هدف دلسردی مردم و اعتمادکاهی و اطمینان زدایی نسبت به مسئولان و راه انقلاب اسلامی است و در این مسیر از تکنیک ها و تاکتیک های سمی عملیات روانی بهره می برند و فضای مجازی را به ابزاری علیه نظام اسلامی تبدیل کرده‌اند.      
رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت قدرت انقلاب در میدان نبرد سایبری افزود: امروز رسانه‌ها نقش اصلی را در هدایت افکار عمومی دارند و باید از این فرصت برای مقابله و خنثی سازی حملات رسانه‌ای دشمنان استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رسانه‌ها و اصحاب قلم پیشگامان جبهه نرم انقلاب هستند، اضافه کرد: توقع می رود که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ورود آگاهانه و هوشمندانه رسانه‌ها به بیان دستاوردها و دفاع از اهداف اصیل انقلاب پرداخته شود. 

 خوش‌اقبال همچنین با اشاره به محدودیت برپایی راهپیمایی 22 بهمن به دلیل بیماری کرونا گفت: با وجود این شرایط، با ورود رسانه، اصحاب نظر و قلم در فضای مجازی می‌توان به تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و تقویت جبهه انقلابی کمک شایانی کرد.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی افزود: نباید این سرمایه را بی پناه در مقابل هجمه های روانی شبکه های معاند رها کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد گفتمان، جریان سازی خبری با تولید محتوای قوی و بسیج رسانه‌ای با محوریت مبانی و اصول به تقویت جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی می انجامد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112116910
  • خبرنگار :