رشد سینمای ایران به واسطه برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان‌ها

نویسنده و کارگردان تئاتر گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر طی چند سال گذشته در استان‌ها قطعا به رشد سینما کمک کرده و معتقدم سینمای ایران در دهه ۹۰ رشد خوبی از نظر کیفیت و تنوع سوژه و ژانر داشته است.

محمد رضا شاهمردی در حاشیه اکران فیلم‌های نهمین جشنواره فجر استان قم در سینما ونوس با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اتفاق مبارکی است گفت: برگزاری در جشنواره در استان‌ها باعث شد این تمایز و امتیاز خاص از تهران برداشته شود تا ما نیز در شهرستان‌ها بتوانیم با فراغ بال و بدون دغدغه آثار را ببینیم.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم فجر طی چند سال گذشته در استان‌ها قطعا به رشد سینما کمک کرده و معتقدم سینمای ایران در دهه ۹۰ رشد خوبی از نظر کیفیت و تنوع سوژه و ژانر داشته است.

این کارگران جوان قمی از فیلم هناس به عنوان یکی از فیلم‌های قابل جشنواره چهلم فیلم فجر یاد کرد و گفت: قصه زندگی شهید رضایی نژاد یکی از قصه‌هایی است که مردم به دلیل حضور آرمیتا و همسر شهید در محافل مختلف کم و بیش با آن آشنا هستند ولی این فیلم با قصه و پرداخت خوب با زاویه جدیدی به این موضوع پرداخت و دیدیم چه قدر هزینه برای این مملکت و حفظ نظام شده تا ما امروز با امنیت و اقتدار بتوانیم در این کشور زندگی کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400111915050
  • خبرنگار : 50455