فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان کرمانشاه از برگزاری سومین فستیوال بزرگ پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه طی روزهای 26 تا 29 بهمن خبرداد.

جواد جوادی فر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری دو دوره فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه در کرمانشاه، اظهارکرد: از سال 1396 باتوجه به ظرفیت های خوبی که در این رشته ها در کرمانشاه داریم، برگزاری یک فستیوال بزرگ را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: طی این مدت دو دوره از این رقابت ها را برگزار کردیم، اما سال 1399 باتوجه به شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آن را برگزار کنیم.

رئیس کمیته پاورلیفتینگ کرمانشاه به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری سومین دوره این فستیوال خبرداد و گفت: در نظر داریم طی روزهای 26 تا 29 بهمن این رقابت ها را در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی حجاب برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه فراخوان لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی از قبل داده شده، عنوان کرد: تاکنون 520 ورزشکار در قالب 30 تیم از 21 استان کشور برای حضور در سومین فستیوال پاورلیفتینگ و پرس سینه کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند.

جوادی فر از این فستیوال به عنوان یکی از معتبرترین رقابت های این رشته ها در کشورمان یاد کرد و گفت: رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا و رئیس انجمن پاورلیفتینگ ایران هم میهمان این رقابت ها خواهد بود.

وی باتاکید براینکه در برگزاری این رقابت ها پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت خواهد شد، افزود: مسابقات بدون حضور تماشاگران است و ورزشکاران حاضر هم علاوه براینکه باید دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند، ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

رئیس کمیته پاورلیفتینگ کرمانشاه در ادامه از حضور پنج تیم از کرمانشاه در این رقابت ها خبرداد و گفت: باتوجه به برگزاری رقابت های انتخابی که برای حضور در این فستیوال داشتیم، بهترین های پاولیفتینگ و پرس سینه کرمانشاه را در رقابت ها خواهیم داشت.

انتهای پیام  

  • سه‌شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111915022
  • خبرنگار : 50184