رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند:

پروژه‌ جدیدی تا اتمام پروژه‌های فعلی تعریف نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: با توجه به این که پروژه‌هایی از گذشته به شکل نیمه تمام باقی مانده برای سال جاری پروژه جدیدی تعریف نشده است. 

علیرضا محمودی راد، امروز شنبه ۱۶ بهمن در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌های شهرداری به شکل نیمه تمام از دوره گذشته باقی مانده است برای سال جاری پروژه جدیدی تعریف نشده است و همه تلاش شورا و شهرداری صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌شود. 

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که از سوی شورا و شهرداری شده است با گذشت سه ماه از مدیریت جدید شهر مقرر شد گزارشی از اقدامات انجام شده در این مدت توسط شهردار بیان شود. 

وی تصریح کرد: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر، تعریض خیابان‌های طالقانی و شهید منتظری و حل مشکل اراضی پادگان ۰۴ از جمله مباحثی است که با اولویت پیگیری می‌شود. 

مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز گزارشی از کارهای انجام شده و در دست اقدام شهرداری بیرجند بیان و اظهار کرد: در سه ماه مدیریت جدید شهرداری پیگیری‌ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم انجام شده است که از آن جمله می‌توان به کمک ۳۵۰ میلیون تومانی به آموزش و پرورش، کمک ۱۵۰ میلیون تومانی به اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی از محل نیم درصد در آمد شهرداری، کمک ۳۰ میلیون تومانی برای کمک به انتشار کتاب گویش‌های بیرجند، ۱۱ بازدید میدانی از پروژه‌های نیمه تمام اشاره کرد. 

وی تصریح کرد: فاز اول پروژه سایت پردازش پسماند با ۸۵ هکتار مساحت و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر به بهره برداری رسید که در سه ماه گذشته سه میلیارد از ۱۲ میلیارد تومان مربوط به آن پرداخت شد و در این مرحله جدا سازی زباله‌ها انجام و آنها فروخته می‌شوند و با راه اندازی بخش کمپوست این سایت در آمد پایداری برای شهرداری ایجاد خواهد شد. 

شهردار بیرجند اظهار کرد: بوستان خطی مهر شهر با مساحت ۲.۵ هکتار و با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی اسفند و در روز درختکاری به بهره برداری می‌رسد. 
به گفته وی بوستان طبیعت (بند دره) به مساحت ۴.۵ هکتار در حال انجام است و با نصب مبلمان آن در کمترین زمان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد اما سازمان‌های خدمات رسان باید کارهای خود را در آن به پایان برسانند. 

وی با بیان اینکه آب پایدار آن تأمین و مشکل آب شرب باید حل شود، ادامه داد: بوستان الهیه به مساحت ۱.۹ هکتار امسال یا اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد و اجرای راست‌گردهای خیابان‌های مدرس و پاسداران از مصوبات شورای ترافیک انجام شده است. 

بهترین بیان کرد: آیلند خیابان ظفر با ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد و به دلیل وجود مشکلات حقوقی با پیمانکار کار بوستان شهید احمدی روشن متوقف شده است. 


انتهای پیام 

  • شنبه/ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400111612352
  • خبرنگار :