مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۱۸ طرح صنعتی لرستان با سرمایه‌گذاری ۱۸۵۷میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۱۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۸۵۷ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با فرارسیدن دهه مبارکه فجر و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور نقش کلیدی این حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور می‌شویم.

وی ادامه داد: این دهه فرصت مناسبی است تا با تبیین دستاوردهای صنعتی، معدنی و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و استان با تکیه بر توان ملی تولید داخل و صادرات محور و بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه نقش کلیدی این دو بخش را در اهداف میان مدت و بلندمدت اقتصاد استان یادآور شویم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از بهره‌برداری چهل پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال و همچنین ۱۸ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۸۵۷میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

وی عنوان کرد: فائق آمدن بر موانع پیش رو صنعت می‌تواند با شکوفایی روزافزون تولید داخلی اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

رازانی اظهار کرد: پروژه‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی  صنعتی لرستان در سال ۱۴۰۰ با تامین اعتباری حدود ۳۲ میلیارد تومان اجرایی شده و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: سایر پروژه‌های زیرساختی مانند تکمیل شبکه روشنایی،آسفالت، ترمیم معابر و غیره نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که تکمیل شده نیز در ایام مبارک دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400111611632
  • خبرنگار : 50177