آغاز بلیت‌فروشی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد + لیست اکران 

بلیت‌فروشی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از دقایقی قبل با ۱۹ ساعت تاخیر در سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت سینما آغاز شد.

بر خلاف اعلام قبلی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مبنی بر بلیت‌فروشی نوزدهمین جشنواره فیلم فجر از شامگاه چهارشنبه، ۱۳ بهمن، سامانه‌های اینترنتی فروش با حدود ۱۹ ساعت تاخیر سانس‌های خود را برای فروش بلیت در برخی از سینماهای مشهد بازگشایی کردند.

لیست اکران جشنواره فیلم فجر در مشهد به این صورت است که در هر روز ۲ سانس در ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ برای اکران فیلم در سینماهای مختلف در نظر گرفته شده اما برخی از سینماها تنها یک سانس و یک فیلم در روز را برای اکران در اختیار گرفته‌اند.

به گفته مدیران ۲ سینمای مشهد با توجه به اینکه امکان انتخاب یک سانس در روز هم وجود دارد، با توجه به بلیت فروشی ۳۰ درصد ظرفیت سالن و نداشتن توجیه مالی برخی سینماها تنها یک فیلم در روز نمایش خواهند داد و این سینماها اکثرا بسته سانس دوم در ساعت ۱۹:۳۰ را کرده و تنها برای فیلم‌های سانس دوم جدول اکران بلیت می‌فروشند.

جدول اکران نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به شرح زیر است:

جمعه، ۱۵ بهمن‌ ماه: فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

شنبه، ۱۶ بهمن‌ ماه: فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم بیرو به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ ماه: فیلم ماهان به کارگردانی حمید شاه‌ حاتمی ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ ماه: فیلم هناس به کارگردانی حسین دارابی ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ ماه: فیلم لایه‌های دروغ به کارگردانی ناصر سهراب ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم خائن‌کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

چهارشنبه، ۲۰ بهمن‌ ماه: فیلم بی‌رویا به کارگردانی آرین وزیردفتری ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

پنجشنبه، ۲۱ بهمن‌ ماه: فیلم برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسگری ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم شادروان به کارگردانی حسین نمازی ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

جمعه، ۲۲ بهمن‌ ماه: فیلم دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم شهرک به کارگردانی علی حضرتی ساعت ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

این جدول اکران برای تمام سینماهای برگزارکننده جشنواره فیلم فجر مشهد مشترک است اما احتمال تغییر یا جابه‌جایی هر سانس در جدول اکران هر سینما با توجه به حذف یا اضافه شدن فیلم‌های جدید وجود خواهد داشت.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه به میزبانی هشت پردیس سینمایی هویزه، ویلاژتوریست، اطلس، گلشن، آفریقا، پارک‌بازار، برفی و سیمرغ در مشهد فعالیت خواهد کرد. ۱۶ فیلم‌ اعلام شده به صورت ثابت در تمام سینماهای حاضر در جشنواره و سه فیلم «دِرِب»، «نمور»، «بی مادر» تنها در سینما آفریقا حضور خواهد داشت. بر این اساس فیلم‌های «علف‌زار»، «۲۸۸۸» و «نگهبان شب» فعلا در هیچکدام از سینماهای مشهد اکران نخواهد شد و اکران آن‌ها در طی برگزاری جشنواره مشروط به توافق هر سینما با تهیه‌کننده فیلم مربوطه است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400111410988
  • خبرنگار : 50404