مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد:

هزینه ۱۰ میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات ورزشی شهرستان‌های اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اعتبار ۱۰ میلیاردریالی بنیاد علوی برای تجهیزات اماکن ورزشی شهرستان‌های این استان خبر داد.

سجاد انوشیروانی ۱۲ بهمن در نشست با رؤسای ادارات شهرستان‌های استان گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با بنیاد علوی مقرر شد مبلغ یک میلیارد تومان در راستای تجهیز لوازم اماکن ورزشی شهرستان‌ها اعم از تاتمی، تور، توپ و دیگر وسایل ورزشی خریداری و در اختیار شهرستان‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های خیرین در شهرستان‌ها تصریح کرد: منطقه مغان بزرگ‌ترین ظرفیت برای حمایت خیرین از ورزش را دارد و از رؤسای شهرستان‌ها انتظار می‌رود در این حوزه با هماهنگی‌های لازم در خصوص تشکیل انجمن خیریه با دستورالعمل جدید اقدام کنند و دراین‌بین، شهرستان بیله‌سوار بیشترین آمار در حوزه حمایت از خیرین ورزشی را دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: رؤسای ادارات شهرستان‌ها در جهت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر، دستورالعمل اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها و تأمین اعتبارات لازم، استفاده از ظرفیت‌های ماده ۸۸ و ماده ۲۷ در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان‌ها، ساماندهی اموال اداره و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها، نظارت از باشگاه‌های خصوصی با حضور نمایندگان ادارات اماکن، بهداشت و اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار خود قرار دهند.

 انوشیروانی ادامه داد: رؤسای ادارات شهرستان‌ها همچنین استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی در خصوص تأمین اعتبارات لازم برای توسعه ورزش منطقه و همچنین پروژه‌های در دست احداث، نظارت دقیق بر سانس‌های اماکن ورزشی و دقت در موضوع به‌کارگیری مربیان ورزشی، حفظ و نگهداری بیت‌المال، تسلط بر قوانین و مقررات اداری در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند .

وی با اشاره به فعالیت در حوزه جوانان برای برگزاری و پیگیری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: برگزاری دوره‌ها آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف، پیگیری و تسهیل در اخذ شناسه برای سازمان‌های مردم‌نهاد، افزایش کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد، پیگیری از فرمانداری شهرستان‌ها در خصوص راه‌اندازی و فعال‌کردن خانه‌های جوانان در شهرستان‌ها، تشویق و ترغیب جوانان واجد شرایط برای تأسیس مرکز مشاوره تخصصی ازدواج از رؤسای شهرستان مورد تاکید است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400111208719
  • خبرنگار :