مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام؛

کالا با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد/ تشدید نظارت‌ بر بازار فروش

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام بر نظارت بازار تاکید کرد و گفت: باید نظارت بر کالاهای ضروری به شکلی باشد که با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

«علیرضا لطفی» در دیدار با رئیس سازمان بسیج و تاکید بر اینکه مطابق تفاهم‌نامه‌ی ما بین سازمان بسیج و معاون اول رییس جمهور؛ قرارگاه شهید امانی با محوریت نظارت بسیج بر کل فرایند تامین، تولید و توزیع شکل گرفته است، اظهار کرد: از آن جهت که موضوع در ارتباط با بازار و اصناف است، بسیج اصناف به عنوان عضو مهم این قرارگاه می‌تواند نقش فعال و تعیین کننده داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: کمیته اجرایی قرارگاه در استان مرکب از تعزیرات حکومتی، نمایندگان اتاق‌های اصناف، اداره صمت، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف است پس ضروری است در این راستا همکاری خوبی بین مجموعه‌های بازرسی اعم از بازرسان اتاق‌های اصناف و دیگر نهادها در استان ایلام شکل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح به صورت جّد نظارت بر کالاهای ضروری و مایحتاج زندگی از جمله مرغ، تخم مرغ، گوشت و خواروبار صورت گیرد تا براساس قیمت مصوب اجناس به دست مصرف کننده برسد.

لطفی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند چنانچه افرادی بخواهند در بازار با گرانفروشی، کم‌فروشی به دنبال سودجویی باشند و به امید گران فروختن، اقدام به احتکار کنند با اجرا و تشدید نظارت‌ها در امان نخواهند بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400111108024
  • خبرنگار :