ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آنها فلج می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه در کشورهای غربی از زن بعنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف اقتصادی استفاده می‌شود، گفت: اقتصاد در این کشورها وابسته به ابتذال کشیدن زنان است و اگر ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آنها فلج می‌شود.

سرهنگ علی اصغر فارسی روز دوشنبه ۴ بهمن ماه در جمع بانوان خبرنگار شهرستان ملایر ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، جایگاه زن در جامعه را از چالش‌های اصلی کشورهای غربی برشمرد و اظهار کرد: زن و مرد از نظر انسانیت، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما بواسطه‌ی وظایف و ماموریت‌هایشان، ویژگی‌های متفاوتی دارند.

فارسی با بیان اینکه عواطف بانوان با توجه به نقش آنان بعنوان مادر و همسر نسبت به آقایان بیشتر است، مطرح کرد: سختی و توان جسمانی آقایان بواسطه‌ی نان آور بودن خانواده و خدمات اجتماعی‌شان، نسبت به بانوان بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی های وجودی زن و مرد بر اساس وظایف آنان و با برقراری عدالت است، افزود: جایگاه زن در اسلام بالقوه است و بالفعل شدن آن به خود فرد بستگی دارد.

فارسی ادامه داد: خداوند هنگام نام بردن اصحاب کساء، حضرت زهرا (س) را محور قرار می دهد و ائمه را دور ایشان می چیند که جایگاه بسیار ارزشمند و بالایی است.

وی تصریح کرد: پیامبر خدا(ص)، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، محقق کننده‌ی هدف خلقت یعنی به کمال رساندن بشریت هستند پس اگر حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم، با پیشرفتی همه جانبه به اوج خواهیم رسید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه در کشورهای غربی از زن به‌عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف اقتصادی استفاده می شود، گفت: اقتصاد در این کشورها وابسته به ابتذال کشیدن زنان است و اگر ابتذال را از غرب بگیریم، اقتصاد آن ها فلج می شود.

فارسی همسرداری و فرزندپروری را دو وظیفه ی اصلی بانوان دانست و خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن، زن کشتزار تربیت و تولید انسان است و اشرف مخلوقات را تولید می کند.

وی مطرح کرد: انجام فعالیت هایی در راستای تقویت انقلاب و اسلام توسط بانوان در کنار انجام وظیفه ی اصلی، اقدامی جهادی است به شرطی که به رسالت اصلی او که همان همسرداری و فرزندپروری است، ضربه ای نزند.

جانشین سپاه ناحیه ملایر در پایان یادآور شد: کشورهای غربی به این نتیجه رسیدند که برای ضربه زدن به بنیان خانواده در ایران، باید بانوان را هدف قرار دهند چرا که اگر بانوان را از مسیر خارج کنند، خانواده و اجتماع را از مسیر خارج کردند.

جهاد تبیین باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه‌ها باشد

در ادامه مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر ضمن اشاره به شرایط جنگ رسانه‌ای در کشور، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز با تحریف انقلاب، جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند.

شهرام ذبیحی با بیان اینکه خبرنگاران باید مانند حضرت زهرا (س) جهاد تبیین کنند، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) جزء اولین کسانی بودند که جهاد تبیین کردند و نه تنها برای زنان بلکه برای همه‌ی جامعه‌ی اسلامی الگو هستند.

ذبیحی ولایت‌مداری، ولایت شناسی و دفاع از ولایت را از مهم ترین ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا(س) برشمرد و افزود: حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت و ایستادگی در مقابل ظلم و جور را به منصه ظهور گذاشت و جهاد تبیین ایشان بر همگان آشکار است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه‌ها باشد، اضافه کرد: این تعبیر رهبری است که اگر ما حقایق انقلاب و کشور را به درستی تبیین نکنیم، دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400110402709
  • خبرنگار : 50416