همزمان با دهه فجر؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۹ پروژه برق‌رسانی در چهارمحال وبختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۹۹ پروژه برق‌رسانی در استان و همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار هزینه‌شده برای این پروژه‌ها، ۱۶۵ میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در استان همزمان با دهه فجر، اظهار کرد: تعداد این پروژه‌ها، ۹۹ مورد بوده و برای تکمیل آن‌ها اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: توزیع پکیج‌های برق خورشیدی در بین عشایر، بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی و شهری، توسعه و بهینه‌سازی روشنایی معابر، تعمیرات و نگهداری شبکه‌ها و روشنایی معابر، تعویض کنتور، تامین برق مشترکان، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، توسعه فیدرهای برق‌رسانی، ایجاد قدرت مانور و ... از جمله پروژه‌های افتتاحی این شرکت در دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری است.               

فرهزاد با اشاره به اینکه  برق‌رسانی به روستاهای دره رزگه، دره اشکفت، تیرک احمد آباد و چشمه دره در شهرستان کوهرنگ از طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال به‌حساب می‌آید، گفت: کاهش خاموشی‌ها، رفع حریم شبکه‌های توزیع برق، رفع افت ولتاژ احتمالی، تامین روشنایی مورد نیاز عشایر، رفاه عمومی و توسعه زیر ساخت‌های صنعتی و تولیدی از مزایای اجرای این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: پروژه بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی در ۷۸ روستای استان در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که از تعداد کل این پروژه‌ها، ۹۳ پروژه به ارزش ۱۳۳ میلیارد تومان افتتاح و شش پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400110402633
  • خبرنگار : 50343